Mededeling i.v.m. coronavirus
Alle afspraken zijn geannuleerd. Wij zullen contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Afhankelijk van de ontwikkelingen kan dit pas over enkele weken zijn. Wij doen uiteraard onze uiterste best u zo spoedig mogelijk te helpen. 

In geval van acute zorg (trauma/ongevallen, nabloeding na een behandeling, acute ontstekingen of acute, heftige pijn) vragen wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Indien u gezondheidsklachten heeft en acute zorg nodig hebt kunnen wij samen kijken naar een oplossing.  Indien u (lang)lopende behandelingen heeft en hierover vragen zijn, verzoeken wij u eveneens contact met ons op te nemen. 
 
Meer informatie bij een eventuele afspraak.

Klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent over de behandeling of de manier waarop u bejegend bent, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk via email (info@tanders.nl)  of telefonisch (0031) 164-683576 aan ons kenbaar te maken. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de NMT (Nederlandse Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde) en om bemiddeling vragen.

Bekijk de NMT_Klachtenregeling